header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 

Materiaal beheer HCRB

Materiaalcommissie

De materiaalcommissie beheert onder andere de uitrustingen van onze keepers, is verantwoordelijk voor het uitdelen, innemen, opslaan en administreren van de materialen. De commissie heeft haar taken verdeeld over de keepersuitrusting en de trainingsmaterialen, zoals ballen, hesjes, pylonen en balken.


De taken zijn globaal genomen de volgende;

  • Directe communicatie tussen de keepers van de diverse teams en de commissie m.b.t. de keepersmaterialen.
  • Het beantwoorden en afhandelen van inkomende mails.
  • Het volgens de administratie bijhouden van de materialen in Lisa Mats. (Module in Lisa voor beheer van de materialen).
  • Ondersteunen van extra werkzaamheden tijdens de zaalcompetitie.
  • Innemen en uitgeven aan het begin en aan het eind van het seizoen.
  • Controle op gebruik en gezamenlijk met de overige commissieleden zorgen voor veilig materiaal. 

Gemiddelde tijdsbesteding per week omstreeks een half uur.

Piektijd van deze functie zal zijn tijdens het begin en einde van het seizoen (mei en augustus) i.v.m. het innemen en uitdelen van de keepersuitrusting!

 

Voor alle vragen over materiaal, trainingsspullen, keepersuitrusting, dient u zich te wenden tot Commissaris Hockey:

 

Gerard van Rij

E-mail: [email protected]


 

Agenda

Nog geen agenda punten.
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast